Sara Sjödin

Follow your dreams!!

Fredag

Publicerad 2013-01-25 14:01:39 i Allmänt,

Japp, då va de fredag igen. Veckan har gått sakta sakta, kan de vara för man har vart hemma med sjuka barn hela veckan? Idag blir de pappa vecka för barnen. Idag va jag iväg med Simon till tandläkare. De gick ju bra men nu har han börjar fått feber. Hanna och Gustav har ju vart hemma idag med men på måndag ska dom få gå till skolan och dagis igen.
 
Ikväll ska vi nog ut och äta mat med några vänner och jag är sjukt sugen på en planka. Blev de förra gången när vi va ut och åt med dom men de är ju såååå himla gott. Så få se va de blir och vart de blir.
 
Imorgon ska jag följa med en vän till Västerås. Då ska de bli IKEA, älskar IKEA. Dom har så himla mycket att välja bland. Va ju där för ca 2 veckor sen och köpte säng och några lampor  men man hittar alltid nå skoj där. Vet iaf att jag ska ha mattor till sovrummet sen nya kaffemuggar som jag har spanat in. Sen blir de nog glas oxå, vi har så himla mycke glas här hemma men typ 3 av varje sort. Lite tråkigt när man ska duka när typ alla har olika glas. In med nytt ut med gammalt får de bli.
 
Har nu hunnit med att knäppa lite kort på kläder som jag ska lägga ut på tradera, ikväll eller nån dag under helgen. Fick fram en massa kläder som är för små för barnen när vi flyttade.
 
Ta och bygga lite lego med Simon får de bli.
 
Kram Sara
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara

Hej! Jag heter Sara och är 29 år och jag har tre barn -02, -06,-08. Maj 2011 träffade jag Per. Så nu har vi köpt hus som kommer renoveras, allt i sin takt. Men vi har 1000 idér om hur de ska bli. Så de blir ju skrivet mycket om barnen och huset. Kram Sara

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela