Sara Sjödin

Follow your dreams!!

Försöker med att blogga igen

Publicerad 2013-01-24 15:08:25 i Allmänt,

Har ju nu inte bloggat här på ett tag. Men tänkte göra ett försök igen.
 
Det har hänt mycke sen sist. Vi har köpt hus!!  Blev ett hus på 196 kvm och 6 rok. Sen är de en gammelstuga och ett uthus med en tomt på 1,1 hk. Så nu har alla barnen ett eget rum och jag och Per behöver inte sova i tv-rummet mera. Så snart kommer de börjas renoveras här hemma. Kort om de kommer komma...
 
 
Just nu har jag snart vart hemma en vecka med två sjuka barn. Och nu märks de att dom börjar bli friska (förutom hostan och rinniga näsor) för nu orkar dom jävlas med varandra. Men dom får vara hemma imorgon med, vill inte ha ut dom för tidigt heller så dom blir sjuka igen.
 
Just nu sitter dom och kikar på tv och Simon kommer snart hem med skoltaxin. Han är så himla stolt att han har slutat på fritids på em. Men han kommer går kvar där på morgonen tills de blir somarlov, sen blir de ett stort ansvar för honom att komma iväg med bussen på morgonen. Jag får ju ringa och höra så han är vaken och har ätit frukost, men de kommer säkert gå bra. Han behöver ju inte vara hemma själv så länge på morgonen och efter skolan för Per jobbar skift så de kan ju vara 1-2 dagar i veckan han blir själv en stund.
 
Kram Sara
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara

Hej! Jag heter Sara och är 29 år och jag har tre barn -02, -06,-08. Maj 2011 träffade jag Per. Så nu har vi köpt hus som kommer renoveras, allt i sin takt. Men vi har 1000 idér om hur de ska bli. Så de blir ju skrivet mycket om barnen och huset. Kram Sara

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela