Sara Sjödin

Follow your dreams!!

Magen...

Publicerad 2012-05-09 10:55:21 i Allmänt,

Hemma ifrån jobbet idag, gick hem efter ett par timmar igår. Har ont i magen, bara på höger sida. Samma som förut. Har vart till läkaren tre ggr om magen men hittar inge fel. Har även gjort UL men de är väl som de ska vara tydligen. Pinade igenom mig jobbet i måndags men de gick segt. Får ont på en gång när jag böjer mig eller lyfter tungt. Så nu ligger jag i soffan och kika tv. Rätt tråkigt men men.. Och vetekudden hittar jag inte heller så en varm dator är riktigt bra denna gång :P

Nä, man kanske ska trycka i sig en till tablett nu så de onda är borta en timme iaf.

Kram Sara

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara

Hej! Jag heter Sara och är 29 år och jag har tre barn -02, -06,-08. Maj 2011 träffade jag Per. Så nu har vi köpt hus som kommer renoveras, allt i sin takt. Men vi har 1000 idér om hur de ska bli. Så de blir ju skrivet mycket om barnen och huset. Kram Sara

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela