Sara Sjödin

Follow your dreams!!

Ledigheten är över..

Publicerad 2012-05-14 21:39:38 i Allmänt,

Helgen gick som vanligt för fort. Lördagen va vi på marknaden, eller bara karusellerna va vi vid. Barnen åkte två var och jag åkte en. Sen skulle dom fiska glitterpåse sen va dom nöjda. Så efter de skjutsade jag iväg Simon och Hanna till deras kompisar sen åkte Gustav iväg med Per på Mercaträff. Så då fick jag en liten stund för mig själv så jag va hos mamma och fikade supergoda bullar. Sen när jag åkte och hämtade Simon och Hanna så då åkte Per och Gustav fyrhjuling. Så vi hade tre väldigt nöjda barn hemma på kvällen.

Sen på söndagmorgon åkte Per iväg med Simon på en fyrhjulingstur vid sligen (och typ halva släkten) och Hanna va ute med Martina. Så då passade jag och Gustav på att fixa ute i trädgården. Så snart kan man köra med gräsklipparen där. Sen gick vi ner till mormor för Gustav skulle fika stooora bullar. Mitt lilla fikmonster fikade för fulla muggar. Så då passade vi på att ta med Ellen så Linda kunde städa i lugn och ro för Simon va ute med William. 

Det har vart en lugn helg tycker jag men ändå gjort massa =D

Idag har jag vart ledig ifrån jobbet för dagis skulle ha en planeringsdag. Så idag blev de städa i hela hemmet och med nybäddade sängar. Så gott man kommer sova inatt då, synd bara att man ska upp tidigt. Men denna vecka blir de bara tre jobbdagar. Sen har jag vart så snäll så jag skickar iväg Per på hårklippning kl 11 imorgon när han är ledig, för han är så himla långhårig nu. Sen passar de ju bra för nästa helg är de ju dop för lillskruttan. Så nästa vecka ska Hanna klippa sig sen tänkte jag att jag ska klippa mig oxå sen är jag sugen på att färga håret oxå. Måste ringa dit imorgon och fråga hur jag ska boka för de va så bökigt me de när man skulle boka online. För jag vill ha färg + slingor och då blev de fel för mig, så bäst att ringa så de inte jag bokar helt galet.

Tänkte försöka hinna lägga ut lite kort imorgon. Har ju inte lagt ut några ifrån sista april än. Blev några fina kort på raketerna iaf. 

Kram Sara

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara

Hej! Jag heter Sara och är 29 år och jag har tre barn -02, -06,-08. Maj 2011 träffade jag Per. Så nu har vi köpt hus som kommer renoveras, allt i sin takt. Men vi har 1000 idér om hur de ska bli. Så de blir ju skrivet mycket om barnen och huset. Kram Sara

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela