Sara Sjödin

Follow your dreams!!

Lite sur blir jag..

Publicerad 2012-05-10 21:33:54 i Allmänt,

Har kikat runt på nätet nu om en doppresent till Ellen, då hittar jag den bästa presenten jag kan tänka mig... men då är de 6 veckors leveranstid. Ghaaaaa.... så de får väl bli en juklapp istället. Men som jag nog tror de kommer bli så kommer nog hon få den när dom flyttar till huset.

Och mitt onda började försvinna jo vad händer då?! Jag böjer mig ner sen gör de ondare än ondast. Så jag tror jag ska grina en skvätt så kanske de släpper...

Kram Sara

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara

Hej! Jag heter Sara och är 29 år och jag har tre barn -02, -06,-08. Maj 2011 träffade jag Per. Så nu har vi köpt hus som kommer renoveras, allt i sin takt. Men vi har 1000 idér om hur de ska bli. Så de blir ju skrivet mycket om barnen och huset. Kram Sara

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela