Sara Sjödin

Follow your dreams!!

hemma idag med..

Publicerad 2012-05-10 14:42:53 i Allmänt,

Inatt när jag vaknade hade jag skitont. Men snälla underbara Per hämtade värktabletter åt mig. Tänkte jobba idag men så blev de dock inte efter de onda inatt sen att jag hade ont när klockan ringde vid fem.
Har nu diskat två skålar och torkat köksbordet (de enda jag har orkat med under denna vecka) sen blev de jobbigt, så Per han va snäll och dammsög. Nu är han i garaget och grejar med plymouthen och jag ligger i soffan med en varm och go dator på magen.

Ikväll är nåt nytt programm på kanal 3 kl 20 som ska börja och självklart ska jag följa de när de handlar om unga mammor. Va ju själv ung när jag fick Simon. Precis fyllt 19 år hade jag gjort. Men ångrar de gör jag då INTE. Han är min älskling som har blivit så stor som snart slutar trean.

Imorgon kommer alla dom tre goa hem. Ska bli så skönt för då blir de som vanligt hemma. Sen på lördag är de marknad i stan så jag hoppas att det blir fint väder då. Bara de onda försvinner så jag orkar gå den.

Kram Sara

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara

Hej! Jag heter Sara och är 29 år och jag har tre barn -02, -06,-08. Maj 2011 träffade jag Per. Så nu har vi köpt hus som kommer renoveras, allt i sin takt. Men vi har 1000 idér om hur de ska bli. Så de blir ju skrivet mycket om barnen och huset. Kram Sara

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela