Sara Sjödin

Follow your dreams!!

hemma än

Publicerad 2012-05-11 09:16:49 i Allmänt,

Har nu pratat med VC, hon tyckte jag kunde avvakta för dom hade inga tider idag men ska ha koll så de inte kommer nån knöl. Så de blir knapra piller tills de släpper.

Men idag kommer mina underbara barn hem. Ska bli så skönt, ska bara mysa ikväll. Tänkte att vi skulle bada först men de känns inge bra me de nu så de får bli nästa gång dom kommer.

På tisdag börjar veteranträffarna nere i Säterdalen igen. De ska bli roligt att åka dit. Barnen längtar till dess så då får de bli en premiärtur ner dit. Simon tyckte att vi kunde äta där för han vill ha deras tacotallrik. Så då hämtar jag och Per dom på dagis och fritids på tisdag sen får de bli mat där nere.

Sen har jag frågat barnen va dom vill göra i sommar. Simon han ville till Furuvik, Hanna visste inte rikitgt och Gustav ville till Säterdalen och titta på djuren sen äta picnic. Så de skulle vi nog kunna fixa. Men vi ska ev till Legoland som dom inte vet om. Men de visar sig hur de blir me de. För då ska vi åka med min syster med familj men om dom ska flytta och dona i deras nya hus så vet jag inte hur de blir me de. Men Legoland finns ju kvar tills nästa år oxå. Känns som de inte står på förrän de är dags för semestern.

Och jag ligger som vanligt i soffan med en varm dator på magen. Så himla skönt.

Nä, nu får de bli lite frukost för mig medans Per sover!

Kram Sara

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara

Hej! Jag heter Sara och är 29 år och jag har tre barn -02, -06,-08. Maj 2011 träffade jag Per. Så nu har vi köpt hus som kommer renoveras, allt i sin takt. Men vi har 1000 idér om hur de ska bli. Så de blir ju skrivet mycket om barnen och huset. Kram Sara

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela