Sara Sjödin

Follow your dreams!!

Framme...

Publicerad 2012-05-04 22:55:32 i Allmänt,

Då va vi framme i Fensbol. Har nu lagt mig i sängen för jag är dödstrött. När vi kom in i huset va de så tomt i tv-rummet, fanns ingen soffa kvar. Nu börjar de bli tomt i huset. Inte mycke som behövs köras sen heller. Kommer dock sakna huset men svårt att sköta om de när vi bor så långt bort. Men en vacker dag kanske vi hittar ett hus så vi alla fem får plats i utan att "gå" på varandra hela tiden. Den dagen hoppas jag att den kommer innan julen. För nu jäklar har jag börjat spela på lotto. Första omgången blev de 23 kr för mig som spelar för första gången. Barnen tycker vi ska åka flygplan när vinsten är stor, och de håller jag med om. Men den dagen med stor vinst känns väldigt låååångt bort.

Nu ska jag sova lite granna för imorgon är de städ som gäller sen blir de crusing.

Natti Natt!!

Kram Sara

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara

Hej! Jag heter Sara och är 29 år och jag har tre barn -02, -06,-08. Maj 2011 träffade jag Per. Så nu har vi köpt hus som kommer renoveras, allt i sin takt. Men vi har 1000 idér om hur de ska bli. Så de blir ju skrivet mycket om barnen och huset. Kram Sara

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela