Sara Sjödin

Follow your dreams!!

......

Publicerad 2012-05-17 13:14:24 i Allmänt,

Har haft migrän i två dagar, tack och lova att det har släppt nu. Så himla drygt och jobba eller vara hemma med barnen när huvudet bara vill vila. Måste ringa VC så jag får starkare tabletter.

Under veckan har de ju inte hänt något speciellt heller. Blev lite extra mys med barnen igår för idag åker dom till deras pappa (en dag tidigare) Så dom får vara lediga imorgon. Så de blev popcorn igår och en film, Gnomeo och Julia. Rätt rolig film faktiskt.

I helgen ska jag försöka fixa de sista i källaren och i trädgården. De har legat lite på is ett tag i källaren men snart är de färdigt. Ska bli skönt och kunna gå ner till tvättstugan utan att se de "måste" där nere.

Nä, lite mys med barnen innan dom ska åka.

Kram Sara

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara

Hej! Jag heter Sara och är 29 år och jag har tre barn -02, -06,-08. Maj 2011 träffade jag Per. Så nu har vi köpt hus som kommer renoveras, allt i sin takt. Men vi har 1000 idér om hur de ska bli. Så de blir ju skrivet mycket om barnen och huset. Kram Sara

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela