Sara Sjödin

Follow your dreams!!

Bara Simon hemma utav barnen

Publicerad 2012-05-03 19:08:01 i Allmänt,

Då va de snart helg igen!! Så himla skönt de ska bli. Jag och Per ska åka iväg och bara njuta av ledigheten, så jag hoppas verkligen att det blir fint väder. Så jag måste börja packa idag för vi ska åka iväg så fort jag slutar imorgon så vi kommer fram nån gång. Vi ska åka med Plymouthen så de kommer ju ta en stund extra att åka med den mot en vanlig bil. Och vi ska ju åka ca 24 mil oxå. Så på lördag blir de crusing och Top Cats för oss.

I onsdags va ju Plymouthen iväg på lite make over!!
 Och de blev på bakluckan.




Idag åkte Hanna och Gustav till deras pappa och imorgon åker Simon dit. Så idag fick Simon bestämma mat och de blev Thai mat. Och de va lika gott som vanligt, så nu är de tre mätta magar här hemma. Så idag har Simon vart och badat med några stycken i skolan och han tycker de är riktigt skoj. Så snart är de nog dags att ta flera märken. Träna lite mera sen blir de nog ett eller två märken till.

Vilket underbart väder de är ute. Och självklart har jag setat på en HMS (hälsa miljö säkerhet) dag genom jobbet och missat all sol men hoppas verkligen att solen lyser imorgon oxå sen även hela helgen såklart. Skulle behöva vara hemma och fixa lite med de ska bli så skönt att åka iväg över helgen. Har ju hela nästa vecka på att fixa innan barnen kommer hem igen. Och på måndag blir de vårdcentralen med Hanna för hon har ont i huvudet hela tiden, antingen är de migrän eller glasögon som gäller för henne.

Nu ska jag kika på tv med Simon innan de är dags för honom att sova.

Kram Sara


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara

Hej! Jag heter Sara och är 29 år och jag har tre barn -02, -06,-08. Maj 2011 träffade jag Per. Så nu har vi köpt hus som kommer renoveras, allt i sin takt. Men vi har 1000 idér om hur de ska bli. Så de blir ju skrivet mycket om barnen och huset. Kram Sara

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela