Sara Sjödin

Follow your dreams!!

1 år idag!!

Publicerad 2012-05-20 21:02:08 i Allmänt,

Tänk att det redan har gått ett år sen jag och Per träffade varandra. De pirrar fortfarande i magen när han kommer hem ifrån jobbet eller kommer in på jobbet för att hämta saker eller när han säger att va fin du är.
Jag känner mig så himla trygg med honom, barnen tycker om honom. När jag har läst bok för Gustav på kvällen säger han alltid: Mamma jag älskar hela dig ända från fötterna till huvudet och du mamma jag älskar Per oxå. (fast på sitt sätt) De värmer i mitt hjärta kan jag lova. De är mycket Per Per Per här hemma och de känns kanon. De första barnen säger när jag hämtar dom är: Vart är Per??
Dom säger inte ens hej till mig, bara Per!!

Är så himla lycklig med barnen och Per ♥♥

Älskar er!!

♥♥♥♥
♥♥


Kram Sara

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara

Hej! Jag heter Sara och är 29 år och jag har tre barn -02, -06,-08. Maj 2011 träffade jag Per. Så nu har vi köpt hus som kommer renoveras, allt i sin takt. Men vi har 1000 idér om hur de ska bli. Så de blir ju skrivet mycket om barnen och huset. Kram Sara

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela