Sara Sjödin

Follow your dreams!!

Imorgon kommer barnen äntligen hem!!!

Publicerad 2012-06-21 21:36:04 i Allmänt,

Blev inge städa för mig. Blev sjukt trött så jag sov en stund. Sen åkte vi till Säter för Per skulle dit. Sen åkte vi och köpte pizza, va sjukt sugen på en. Sen när vi kom hem och skulle äta va de nå konstigt program och då går en gubbe och plockar döda djur på vägen som han skulle äta för de va billigt. Och då försvann vårat sug på pizza kan jag lova. Så där böt vi kanal och de blev en film istället. Hur äckligt kan de inte vara och äta döda ekorrar som har blivit överkörda? Bläää....

Imorgon ska Per jobba och barnen kommer hem =D Ska bli så himla skönt att ha dom hemma igen.

 
Saknar er så himla mycket att de gör ont i mammahjärtat!!
 
 
 
 
Imorgon tror jag att vi ska grilla och äta massa godis!! Ska bli riktigt midsommarmys.
 
Nä ni, kolla lite tradera sen lägga sig och sova tror jag de blir nu.
 
Kram och god natt på er!!
 
 
 
 

Kommentarer

Postat av: Bitte

Publicerad 2012-06-30 20:52:00

Jisses vad lik sin mor de är :)

Postat av: Sara

Publicerad 2012-07-02 08:15:04

Mina gullungar =D

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara

Hej! Jag heter Sara och är 29 år och jag har tre barn -02, -06,-08. Maj 2011 träffade jag Per. Så nu har vi köpt hus som kommer renoveras, allt i sin takt. Men vi har 1000 idér om hur de ska bli. Så de blir ju skrivet mycket om barnen och huset. Kram Sara

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela