Sara Sjödin

Follow your dreams!!

Tröööök....

Publicerad 2012-06-13 22:13:47 i Allmänt,

Då va de kväller, en kväll utan Per för han jobbar natt. Så himla tråkigt. Så imorgon när jag kommer hem ifrån jobbet strax före fem blir de middag med honom sen åker han och jobbar. Skittråkigt när man hinner träffas ca30 min. Men sånt är livet... Bara gilla läget och de är skönt att det inte är så många dagar de gäller :)

Hanna stumpan drog ut sin tand igår kväll. Men först va jag tvungen att ringa till tandfen och höra så hon jobbade på natten så hon inte va ledig :P Så idag va Hanna extra glas för att det låg så mycket pengar i glaset. Tänk vad en kronor kan göra. Så nu ligger dom i hennes plånbok som hon ska ha med sig till Legoland i sommar.

Sen idag när Gustav vaknade skulle han ha en peng.

Gustav: Jag vill ha en peng
Jag: Varför då?
Gustav: Jag måste spara till Legoland, två pengar ska jag ha.

Min älskade unge

Igår va jag på ADR utbildning, rätt intressant men fy va mycket man måste tänka på när man ska skicka farligt gods. Massa olika märkningar och vissa gods få man inte köra på vissa ställen, om man har otur kan de få skickas i flera mil omväg bara för om de finns en tunnel. Tur man inte gör sånt varje dag.

Nu börjar dom flesta gå på semester, själv ska man jobba i fyra veckor till sen blir man ledig i hela fyra veckor. Sa bli så himla skönt. Har typ bara Classic car week och Legoland inplanerat. Så de blir nog kanoners! Men jag har även funderingar på Furuvik, Tom tits, Tomteland coh sen någon vattenpark. Men de får bli som de blir. Man får ta dagen som den kommer.

Nu har barnen sovit ett bra tag och de är så himla tyst. Så jag ska passa på att göra samma sak som dom.

Kram Sara

Kommentarer

Postat av: Bitte

Publicerad 2012-06-15 05:56:32

Go kommentar från grabben :)

ADR utb, låter kul, kan tänka mig att det är ett regelverk utan dess like.

Postat av: Sara

Publicerad 2012-06-16 08:43:31

Vi på jobbet gich light men va väldigt mycket att komma ihåg då, så jag kan tänka mig hur mycket de är när man ska kunna allt.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara

Hej! Jag heter Sara och är 29 år och jag har tre barn -02, -06,-08. Maj 2011 träffade jag Per. Så nu har vi köpt hus som kommer renoveras, allt i sin takt. Men vi har 1000 idér om hur de ska bli. Så de blir ju skrivet mycket om barnen och huset. Kram Sara

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela