Sara Sjödin

Follow your dreams!!

Stundet firande

Publicerad 2012-06-16 08:50:59 i Allmänt,

Igår va jag, Hanna och Gustav iväg på studentfirande utav min kusin Patrik. Vi fick god mat och god tårta. Patrik fick jättefina presenter och Hanna och Gustav ville ge honom en egen så då va vi in på leksaksaffären och köpte en vattenpistol :P

Stort Grattis!!



Idag har Hanna sovit hemma här så igår kväll körde jag hem Gustav till deras pappa. Simon han ville inte med och fira Patrik för han har nog kommit in i åldern som allt är trööök. Men idag ska jag och Hanna in till tippen för att slänga hennes gamla säng och tusen miljoner mjölkkartonger. Vi är då en riktigt mjölkfamilj :P Sen ska Hanna hem till deras pappa för dom ska på cirkus idag.

Nä lite frukost på detta sen iväg och greja!!

Kram Sara


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara

Hej! Jag heter Sara och är 29 år och jag har tre barn -02, -06,-08. Maj 2011 träffade jag Per. Så nu har vi köpt hus som kommer renoveras, allt i sin takt. Men vi har 1000 idér om hur de ska bli. Så de blir ju skrivet mycket om barnen och huset. Kram Sara

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela