Sara Sjödin

Follow your dreams!!

Söndag kväll

Publicerad 2012-06-24 22:39:47 i Allmänt,

Då va de kväller igen. Helgen har gått fort som vanligt. Under midsommar har vi bara vart hemma och inte gjort nånting. Riktigt skönt kan jag lova. Bukar alltid annars vara ute på något.
 
Igår skulle jag måla Hannas naglar och självklart skulle lilleman oxå ha färg på sina. Så igår fick dom olika fäger på alla naglar men idag skulle de vara ny färg. Så nu hoppas jag den färgen får sitta kvar ett tag, för de är lite krångel när de ska vara tio olika färger på händerna och två olika färger på stotå naglarna.. lite pyssel men skoj är de. Lite svårt är de för båda vill vrida och vända på händerna eller fötterna hela tiden.
 
Barnen sover för nån timme sen och Per skulle åka till Fredrik en snabbis som va för 3 timmar sen. Så jag har väl snart gått igenom alla damkläder på tradera. Men snart blir de sängen för mig meeeen nu började tydligen Snowroller. Riktigt rolig film som man inte kan tröttna på. De är ju lika med alla Lasse Åbergs filmer. Jag har då vunnit en auktion på tradera om en jättefin klänning. Ska ha den på lördag när de är Big Lake Run och mina nya skor.
 
Kort kommer imorgon, slut på batteri i kameran.
 
Kram Sara

Kommentarer

Postat av: Bitte

Publicerad 2012-06-29 18:46:52

Ha ha, karlar och deras tidsoptimism :-)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara

Hej! Jag heter Sara och är 29 år och jag har tre barn -02, -06,-08. Maj 2011 träffade jag Per. Så nu har vi köpt hus som kommer renoveras, allt i sin takt. Men vi har 1000 idér om hur de ska bli. Så de blir ju skrivet mycket om barnen och huset. Kram Sara

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela