Sara Sjödin

Follow your dreams!!

Nu får Per jobba dag

Publicerad 2012-06-16 09:24:00 i Allmänt,

Per jobbade halva kvällen igår. Han va hemma vi ett. Dom hade tydligen tappat kronan på skiftet före så nu bli de dagjobb för honom =D men tråkigt för de är ju inge bara att kronan är tappad. Så jag kan säga att Per inte va speciellt glad för de. Så nu är han och jobbar igen men ikväll ska han följa med på min pappas 50 års kalas som kommer firas med lillasysters 20 årkalas. Så jag hoppas verkligen att dom kommer tycka om sina presenter.


Nä packa lite sen till tippen!!

Kram Sara

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara

Hej! Jag heter Sara och är 29 år och jag har tre barn -02, -06,-08. Maj 2011 träffade jag Per. Så nu har vi köpt hus som kommer renoveras, allt i sin takt. Men vi har 1000 idér om hur de ska bli. Så de blir ju skrivet mycket om barnen och huset. Kram Sara

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela