Sara Sjödin

Follow your dreams!!

Midsommarafton!!

Publicerad 2012-06-22 06:08:29 i Allmänt,

Nu är de midsommar igen. Så få se vad barnen tycker vi ska göra.
 
Per har åkte till jobbet för ett bra tag sen. Och jag kunde inte somna om. Så nu är de lite tv sen lite tradera som gäller. Sen blir de väl att fixa lite frukost sen dammsuga och skura sen är de fint här hemma tills barnen kommer.

Så idag får jag höra hur Gustav paratar igen, brukar vara stor skillnad på honom när han har vart vid sin pappa en vecka. Ska nog ta fram hans tecken oxå så få se om han har lärt sig några flera. Han älskar sina tecken så de är skönt. Men jag tycker inte dom behövs lika mycke nu som för 6 mån sen.
 


Kram Sara

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara

Hej! Jag heter Sara och är 29 år och jag har tre barn -02, -06,-08. Maj 2011 träffade jag Per. Så nu har vi köpt hus som kommer renoveras, allt i sin takt. Men vi har 1000 idér om hur de ska bli. Så de blir ju skrivet mycket om barnen och huset. Kram Sara

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela