Sara Sjödin

Follow your dreams!!

Ledig dag imorgon..

Publicerad 2012-06-05 16:44:33 i Allmänt,

Då va de tisdagen före Nationaldagen, så idag jobbade jag över en timme. Va lite mycke idag. Sen idag va jag iväg med Hanna till sjukan för hon har ont i huudet hela tiden. Så vi fick en remiss ifrån VC om att hon behöver kolla ögonen. Och nu så ska Hanna oxå få glasögon. Hon blev då jätteglad, så hon och sin pappa va idag och kollade efter bågar. Så om ca 2 veckor så får hon dom. Sen om 2 mån ska vi på återkontroll och då ska Gustav med för och kolla sina ögon.

I helgen va vi i Fensbol. Så nu fick vi hem ett skrivbord till Simon som han ska få ha datorn på. Så nu ska jag köpa några lär spel. För internet får då han inte, tycker han är för liten för de än. Om han ska spela internetspel får han göra de på den bärbara så man ha koll på honom. Simon kommer då vara överlycklig att skrivbordet har kommit hem.

Ikväll blir de nog en sväng nere i Säterdalen och kika på bilar och loppis.

Kram Sara

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara

Hej! Jag heter Sara och är 29 år och jag har tre barn -02, -06,-08. Maj 2011 träffade jag Per. Så nu har vi köpt hus som kommer renoveras, allt i sin takt. Men vi har 1000 idér om hur de ska bli. Så de blir ju skrivet mycket om barnen och huset. Kram Sara

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela