Sara Sjödin

Follow your dreams!!

ja just ja...

Publicerad 2012-06-23 10:46:22 i Allmänt,

Jag har ju slutat bita på naglarna för 711 gången. Sen har jag fixat tid för nagelförlägning oxå. Mina naglar är tunna som papper så dom går sönder hela tiden. Men första dagen på min semester ska jag åka iväg och fixa dom. Ska bli riktigt skoj och få dom fina till semestern.
 
Och sen har jag ringt till VC för min magen är inge bra. Jag får inte behålla någon mat. Skitdrygt när man äter mat ute. Så nu ska jag få ta prover och se vad de är för fel. Jag hoppas att det bara är något tillfälligt som har hållt på i ett år. För jag vill kunna äta allt som jag äter. Är ju redan matkräsen så hur blir de om man är allergisk mot något. Men de värsta är att tiden inte är förrän 26 juli. De är ju evigheter till dess. Men min läkare ska ju ha semester och jag vill gärna ha honom för jag har haft honom sen 2002. Så får jag väl vänta då....
 
Kram Sara
 
 

Kommentarer

Postat av: Bitte

Publicerad 2012-06-29 18:44:55

Jag brukar förlänga naglarna på Kupolen, har också spröda naglar. Tyvärr börjar de bli fula redan efter nån vecka men de är ju väldigt starka. Tråkigt med magen, hoppas du inte åkt på celiaki el dyl.

Postat av: Sara

Publicerad 2012-07-02 08:16:41

Det är en kompis som ska fixa mina. Det dära måste jag googla på, lät läskigt...

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara

Hej! Jag heter Sara och är 29 år och jag har tre barn -02, -06,-08. Maj 2011 träffade jag Per. Så nu har vi köpt hus som kommer renoveras, allt i sin takt. Men vi har 1000 idér om hur de ska bli. Så de blir ju skrivet mycket om barnen och huset. Kram Sara

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela