Sara Sjödin

Follow your dreams!!

Då va helgen över

Publicerad 2012-06-18 22:34:58 i Allmänt,

Måndag idag då. I lördags va vi ju iväg på 50+20 års kalas. De va riktigt trevligt och god mat och god tårta och allt va bra. Så igår blev min pappa 50 år!!


Pappa och Lisa öppnar lite paket och kuvert.

Pappa fick ölglas som de är ingraverat AIK på.





Pappas och Lisas goda tårtor!!








Igår va jag, Hanna och Gustav och hälsade på söta Minna.





Idag blev de tippen, blev inget i lördags för de började regna. Hade ingen lust att stå i spöregn och kasta saker och ikväll passade de bättre för då är Per hemma och kan hjälpa mig med sängen som ska slängas. Så jag och Hanna åkte till Falun istället och fixade hennes glasögon för dom satt för trångt vid öronen så hon blev så röd. Så då fick jag ett par nys skor, skitsköna va dom men de gick inte att köra plymen i dom va lite för hög klack.  Men de gick då att köra barnfota iaf.

Sen idag hade jag och William (systers barn) en liten tur i plymen och sen åt vi lite glass på lappens. William åt hallonsorbet med mjukglass och kolasås och tutti frutti strössel.





Snart är de midsommar oxå. Har barnen hemma och Per jobbar dag så de blir nog en sväng till nån stång nånstans, eller om barnen bara vill vara hemma och grilla lunch kanske. Men jag hoppas iaf att det blir fint väder.

Sen har jag klippt gräset idag. Skitlångt va de men fint blev de på våran gropiga gård.

Kram Sara

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara

Hej! Jag heter Sara och är 29 år och jag har tre barn -02, -06,-08. Maj 2011 träffade jag Per. Så nu har vi köpt hus som kommer renoveras, allt i sin takt. Men vi har 1000 idér om hur de ska bli. Så de blir ju skrivet mycket om barnen och huset. Kram Sara

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela