Sara Sjödin

Follow your dreams!!

Då va de kväller igen...

Publicerad 2012-06-14 23:58:45 i Allmänt,

Torsdag kväll och jag har två barn hemma. Gustav skulle sova hos deras pappa så jag har bara dom två stora hemma. Dock blev de inte så mycket tid med dom på kvällen för jag va iväg och fixade min rygg. Fy satan va de va skönt. Huvudvärken försvann på en gång som jag har haft sen i söndags. Mycke lättare att andas fick jag oxå, så de kanske inte är någon astma som spökar utan att de va min rygg. Men jag kunde vara öm i kroppen i morgon men de är de värt, kände lite nu men lite ipren så är de mycke bättre nu.

Imorgon ska de firas kusin Patriks stundent, så de blir stort kalas för vi är en stor släkt =D Barnen ska ju till deras pappa imorgon men jag ska hämta Hanna för hon ville med på kalas. Simon ville inte så få se hur Gustav gör. Sen på lördag är de kalas för min pappa som blir 50 år och lillasyste som blir 20 år. Så de kommer nog bli en kanon helg fast Per jobbar ett antal meter nere i gruvan på natten. Lika tråkigt är de idag som igår när han jobbar natt, men imorgon får jag träffa honom igen. Saknar honom redan när han åker till jobbet, fast jag vet att han snart är hemma. Men snart är de dagjobb för honom så de känns skönt.

Sen imorgon ska jag boka tid för att fixa mina naglar, har äntligen slutat bita igen och naglarna är tunna som papper fast med massa lager nagellack och stärkande nagellack. Tänkte vara ute i god tid med att boka för jag tänkte fixa dom på min första semesterdag så man hinner vänja sig innan de blir dags att öppna massa paket igen.

Hanna fick sina nya glasögon idag. Hon har ju gnällt rätt rejält över huvudet och de kan jag förstå för när jag tog på mig hennes glasögon såg jag ingenting. Jo om jag hade saken ca 10 cm ifrån ögonen.

Min glada lillskrutta




Så de är väl dags att slå igen dom bruna ett par timmar så man är utvilad imorgon.

Kram Sara

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara

Hej! Jag heter Sara och är 29 år och jag har tre barn -02, -06,-08. Maj 2011 träffade jag Per. Så nu har vi köpt hus som kommer renoveras, allt i sin takt. Men vi har 1000 idér om hur de ska bli. Så de blir ju skrivet mycket om barnen och huset. Kram Sara

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela