Sara Sjödin

Follow your dreams!!

Tränat..

Publicerad 2012-02-13 19:57:14 i Allmänt,

Idag va jag iväg med kusin efter jobbet och tränade. Riktigt skönt va de. Fick en ny vän, gåbandet heter hen (som de tydligen ska heta nu). Va skönt och kunna gå utan att känna att de är halt när man går.

Imorgon ska lillstumpan min till tandläkaren, sen efter de ska vi på leksaksaffären för hon fick pengar när hon fyllde år så hon ska köpa lite grejer till sitt dockhus. Sen ska hon få klippa av sig sitt långa hår. Hon blir så tovig på en gång, så nu ska de klippas upp i nacken.

Nu är de tv som gäller resten utav kvällen, är så himla trött. Ska kika på Familjen annorlunda sen spelar jag in Sofias änglar. Så ikväll blir de två bra serier :) Men jag har hittat en ny kanal som är kanon, TLC heter den. 

Bara fyra dagar kvar tills mina barn och Per kommer hem. Längtar som tusan, men imorgon får jag träffa barnen en stund :D Så på fredag ska vi ha en liten alla hjärtans dag kväll. Längtar som tusan jag kan jag lova.


Kram Sara

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara

Hej! Jag heter Sara och är 29 år och jag har tre barn -02, -06,-08. Maj 2011 träffade jag Per. Så nu har vi köpt hus som kommer renoveras, allt i sin takt. Men vi har 1000 idér om hur de ska bli. Så de blir ju skrivet mycket om barnen och huset. Kram Sara

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela