Sara Sjödin

Follow your dreams!!

Snart helg igen!

Publicerad 2012-02-23 18:42:41 i Allmänt,

Då va de torsdag igen. Idag har jag vart hemma med Hanna för hon har ont i magen varje dag. Men hon är pigg och så men klagar hela tiden att de gör ont. Så nästa vecka blir de läkarbesök för henne. Men jag hoppas att det går över före de. Sen när Simon slutade skolan så lämande jag Hanna och Gustav vid deras farmor och farfar tills deras pappa kommer hem ifrån för imorgon ska båda till talpedagogen. 

Här kommer fyra kort ifrån Irlandsresan jag va på med jobbet i höstas.(de kommer komma flera kort) De va riktigt fint där men maten va ju inte de bästa kan jag säga. Och sen va de första gången jag flög. Är flygrädd som tusan men de gick bra till slut efter paniken vid lyftningarna. Landningarna gick betydligt mycke bättre. Har aldrig vart så rädd i hela mitt liv. Vi va även på Jameson och kikade och smakade på lite äcklig whiskey ;P Vi va även i Tara och kikade hur dom hade där i gruvområdet, och de va intressant.
Vi åt mat på Hard Rock Café och de va väl enda gången jag åt mat.


 



Kommer fram till Irland





Supermysigt va de på Hard Rock





På nedervåningen va de själva puben och på övervåningen va de restaurangen och shopen.







Lite andra kort. Först är de tre kort på mina tre knoddar ifrån september.







En söndag i höstas när jag och Per var på väg hem ifrån Fensbol så stannade vi till i Säter och kikade på de omtalade blåvattnet.



Kram Sara


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara

Hej! Jag heter Sara och är 29 år och jag har tre barn -02, -06,-08. Maj 2011 träffade jag Per. Så nu har vi köpt hus som kommer renoveras, allt i sin takt. Men vi har 1000 idér om hur de ska bli. Så de blir ju skrivet mycket om barnen och huset. Kram Sara

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela