Sara Sjödin

Follow your dreams!!

sjuker...

Publicerad 2012-02-16 09:03:37 i Allmänt,

Åkte hem ifrån jobbet igår för jag kände mig inge pigg. När jag kom hem så kollade jag tempen och de blev 37,9 inte så högt men de kändes att man inte va nå pigg. Låg hela dagen och kvällen iaf och är inte riktigt pigg än. Börjar svida i halsen nu men snart måste jag ta tag och åka in till apoteket och hämta ny astmamedicin. Den andra är ju helt slut efter träningspasset i måndags. Va meningen att jag skulle hämta igår men då orkade jag inte ens göra mat. Lite drygt att andas efter en hostattack bara.

Imorgon kommer mina fyra hjärtan hem. Ska bli så himla skönt. Längtar efter dom så himla mycket!

Kram Sara

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara

Hej! Jag heter Sara och är 29 år och jag har tre barn -02, -06,-08. Maj 2011 träffade jag Per. Så nu har vi köpt hus som kommer renoveras, allt i sin takt. Men vi har 1000 idér om hur de ska bli. Så de blir ju skrivet mycket om barnen och huset. Kram Sara

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela