Sara Sjödin

Follow your dreams!!

Piggelin!!

Publicerad 2012-02-25 08:27:27 i Allmänt,

Idag när Per åkte till jobbet vid 5.15 så kunde inte jag somna om. Men jag har fått massa gjort i källaren, dock har jag hela köksbordet fullt med grejer som ska rensas. Men de får bli efter Ikea som jag snart ska åka till. Ska inte ha något iaf som jag vet nu men min mamma ville dit så då åker jag ju gärna med. Men de första stoppet blir vid "ladan". Där finns de massa roliga "bra ha saker" haha...Ljus ska jag köpa iaf. Har fåt upp mina ljusstakar på väggarna så de ser lite tomt utan ljus. Så de visar sig senare hu mycket onödigt som kommer med hem.

Och nu är de bara 15 dagar kvar tills min storasysters BF går ut. Är så nervös inför de, men vet ej inte varför. Hon har ju fått barn förut. Jag vill att lillknoddas kommer nu så man får goooooosa!!! ♥♥

Simon ska på astmakontroll på måndag och jag hoppas verkligen att de inte är något, men genom hans beskrivning hur han tycker de är att ha gympa och andas låter de inge bra. Bara hålla tummarna!!

Nu snöar de för fullt oxå ser jag =( Vart tog våren vägen?

Nä, göra sig klar va de jag skulle göra!

Kram Sara

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara

Hej! Jag heter Sara och är 29 år och jag har tre barn -02, -06,-08. Maj 2011 träffade jag Per. Så nu har vi köpt hus som kommer renoveras, allt i sin takt. Men vi har 1000 idér om hur de ska bli. Så de blir ju skrivet mycket om barnen och huset. Kram Sara

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela