Sara Sjödin

Follow your dreams!!

Lite bitter då

Publicerad 2012-02-24 16:37:26 i Allmänt,

Idag va jag riktigt laddad för att åka till Fensbol. Ville bara hem fort och hämta Per sen åka. Men när jag byter om på jobbet så ringer Per och berättar att han va tvungen att jobba i helgen, där sjönk mitt humör väldigt fort (även hans kan lova). Ville verkligen iväg nu... ghaaa... arg arg arg...

Nu blir de nog soffan resten utav dagen/kvällen med massa godis.... vill ju åka....

Kram från en bitter Sara

Kommentarer

Postat av: Kersti

Publicerad 2012-02-25 09:34:28

Vad händer i Fensbol?

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara

Hej! Jag heter Sara och är 29 år och jag har tre barn -02, -06,-08. Maj 2011 träffade jag Per. Så nu har vi köpt hus som kommer renoveras, allt i sin takt. Men vi har 1000 idér om hur de ska bli. Så de blir ju skrivet mycket om barnen och huset. Kram Sara

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela