Sara Sjödin

Follow your dreams!!

ingen bra start på måndagen...

Publicerad 2012-02-06 21:56:55 i Allmänt,

Har sovit som en stock inatt och de va väldigt länge sen jag gjorde de. Så självklart försover jag oss idag. Vaknade med ett ryck och tittade på klockan 6.25 tittade igen och de stod lika. Jahapp, den tiden brukar vi sitta i bilen på väg till dagis och fritids. Men barnen va duktiga, dom va klara före mig och de brukar vara jag som står och väntar på dom. Jag hade ställt klockan på 5.20 för jag skulle packa deras väskor som jag kom på för sent igår och om jag skulle ha gjort de då, då hade jag vart tvungen att slå på lampan i Simons rum medans han sov. Så då kändes de bättre att göra de på morgonen. Men skönt sov vi kan jag lova.

Så efter jobbet och hämtning utav barn så åkte vi hem till min syster, för Hanna skulle kolla så vagnen dom har till lille knoddas skulle funka. Den blev bra och hon längtar kan jag lova och nu är de bara 4 veckor kvar tills man får bli moster igen =D =D

Sen till kvällsfika fick jag, mina barn, syster min och hennes familj nybakta minisemlor utav mamma. Så himlans gott va de.

Nu har barnen sussat ett bra tag så jag ska göra lika.

Natti natt!!

Kram Sara






Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara

Hej! Jag heter Sara och är 29 år och jag har tre barn -02, -06,-08. Maj 2011 träffade jag Per. Så nu har vi köpt hus som kommer renoveras, allt i sin takt. Men vi har 1000 idér om hur de ska bli. Så de blir ju skrivet mycket om barnen och huset. Kram Sara

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela