Sara Sjödin

Follow your dreams!!

Haft en bra vecka trots migrän i tre kvällar i rad..

Publicerad 2012-02-12 21:46:24 i Allmänt,

De va ju att man ska skriva oxå om man ska blogga. Veckan har vart toppen med barnen. Vi testa våffeljärnet som vi fick i julklapp med lite våfflor till middag. Har använt de förut men då till att göra klämmackor, varför är de godare att göra klämmisar i våffeljärnet istället för smörgåsgrillen??

Ifredags lämnade jag barnen så nu är de bara fem dagar kvar tills dom kommer hem igen :D Efter jobbet så åkte jag till Fensol för vi skulle till Pers hus. Haft de riktigt skönt där. Körde in massa ved in i pannrummet på lördag morgon sen blev min kropp död så jag låg resten utav dagen. De va skönt och ligga på lördagen fast jag kunde ha gjort annat men de får jag fixa nästa gång vi åker dit. Sen på kvällen kikade jag och Per på Christine och Jägarna 2. Båda filmerna va lika bra :) Idag blev de packa bilen full med grejer sen raka vägen hem. Så nu har jag ätit mat och fixat en matlåda tills imorgon. Sen efter jobet imorgon blir de att träna med kusin.

Nä, nu får de bli lite tv sen sova.




            

 

Kram Sara

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara

Hej! Jag heter Sara och är 29 år och jag har tre barn -02, -06,-08. Maj 2011 träffade jag Per. Så nu har vi köpt hus som kommer renoveras, allt i sin takt. Men vi har 1000 idér om hur de ska bli. Så de blir ju skrivet mycket om barnen och huset. Kram Sara

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela