Sara Sjödin

Follow your dreams!!

Försöker igen...

Publicerad 2012-02-05 23:09:54 i Allmänt,

Har funderat länge på att blogga igen och nu ska jag ta och göra ett försök igen. Så sidan kanske kommer se lite konstig ut ett tag för jag ska försöka få den som jag vill, om de går :P

Bor iaf ihop med min underbara Per och mina tre goungar (som jag har varannan vecka) i en lägenhet eller man kan nog säga ett litet halvt hus. Det är ett hus delat på två, så vi har källare och vind oxå. Och egen tvättstuga så nu slipper man hålla tvättider :)

Idag åkte Per till jobbet för att jobba sina två sista veckor i Finland sen blir han hemma igen =D Men på fredag kommer han hem igen över helgen och då åker vi till Fensbol för han ska fixa lite i pannrummet och sånt.


Ha en toppenvecka alla!!

Kram Sara

simon                 hanna                per och gustav

Kommentarer

Postat av: Rebecca

Publicerad 2012-02-05 23:12:57

kikar in :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara

Hej! Jag heter Sara och är 29 år och jag har tre barn -02, -06,-08. Maj 2011 träffade jag Per. Så nu har vi köpt hus som kommer renoveras, allt i sin takt. Men vi har 1000 idér om hur de ska bli. Så de blir ju skrivet mycket om barnen och huset. Kram Sara

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela