Sara Sjödin

Follow your dreams!!

Söndag morgon..

Publicerad 2012-04-15 08:58:50 i Allmänt,

Hanna osh Gustav leker och Simon ligger och kikar på lejonkungen. Men snart blir de frukost sen blir de en utedag. Måste få trädgården fin. För dom som har bott före oss har ju inte precis brytt sig i den. Så idag ska de krattas och rensas rabatter. Våran trädgård ser ut som en djungel. Men snart blir de fint. Och Per ska få den stora äran att fixa min bil. För igår när vi hade handlat så va de en fin och blöt pöl under bilen :(

Igår va vi på leklandet med mina systrar och syskonbarn, riktigt skoj va de. Sen blev de tacos här hemma. Vi blev totalt tio st här hemma och himlans gott blev de. Så de va full rulle hela dagen igår :)

Idag ska vi ha lilla Ellen hemma här hemma, Linda ska på simskola med Willam så då passar vi på att ha Ellen en stund så William får åka själv med sin mamma. Så jag kan tänka mig att Ellen sover hela tiden för de är ju bara en snabbis hon ska vara här. Men barnen är överlyckliga att hon ska vara här. 

Imorgon börjar en stegräknartävling på jobbet, så nu jäklar blir de flera promenader, träningar och sen köra lite mera på cross trainern. Vägrar komma sist!!! Ska även passa på att sluta äta godis, jag äter lite för mycket här hemma. Speciellt när barnen har somnat, då kan jag trycka i mig hur mycket som helst. Jag vill komma ner till min vikt jag hade innna jag träffade Per. Gick upp 10 kg när jag träffade honom. Många kärleks kg blev de ;P

Nu ska jag strax göra lite frukost!!

Ha en bra dag

Kram Sara

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara

Hej! Jag heter Sara och är 29 år och jag har tre barn -02, -06,-08. Maj 2011 träffade jag Per. Så nu har vi köpt hus som kommer renoveras, allt i sin takt. Men vi har 1000 idér om hur de ska bli. Så de blir ju skrivet mycket om barnen och huset. Kram Sara

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela