Sara Sjödin

Follow your dreams!!

Man kanske ska skriva oxå...

Publicerad 2012-04-10 21:11:21 i Allmänt,

Ska försöka skriva mera och oftare. Har iaf fått ett tillskott, min syster har fått en liten prinsessa.


Min skruttfia med Ellen



En stolt Gustav trots en arg Ellen



Under påsken va jag och älskling i Jönköping och va på Elmia och kikade lite bilar. De va riktigt skönt att åka iväg. De är inte ofta vi är barnlediga samtidigt som Per är ledig ifrån jobbet.













De blev en del kort nu när vi har nya kameran, men har mycket kvar att lära mig utav den. Så detta är bara några kort som blev tagna.


Sen ska jag även börja på ett projekt. En SAAB ska få ett nytt liv.





Så nu är de bara att börja köpa grejer så allt finns när de ska börjas på riktigt. Den ska lackas och få ny inredning m.m.m.m....

Min stora kille


Just nu är barnen hos deras pappa så nu är de stor saknad efter dom. På lördag har vi tänkt och åka till leklandet för Simon tyckte vi skulle åka dit nu är Hanna inte kan bada för hon har nyss tagit hål i öronen.

Nu ska jag kika lite på tv medans Per är iväg en sväng, får passa på att se Desperate Housewife.

Kram Sara



Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara

Hej! Jag heter Sara och är 29 år och jag har tre barn -02, -06,-08. Maj 2011 träffade jag Per. Så nu har vi köpt hus som kommer renoveras, allt i sin takt. Men vi har 1000 idér om hur de ska bli. Så de blir ju skrivet mycket om barnen och huset. Kram Sara

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela