Sara Sjödin

Follow your dreams!!

Lördag och fint väder!!

Publicerad 2012-04-28 12:14:54 i Allmänt,

Igår kom barnen hem och vi hade mys! Vi kikade på Let´s Dance. Sen hämtade vi ju Simons glasögon och han är supernöjd med dom kan jag lova. Han putsar dom och grejar så de är skönt att han tycker om dom.
Hannagumman hade tappat en tand när jag hämtade dom igår och nu är de en till tand som är lös, så hon går och vickar och vickar den hela tiden.



Nu är Hanna och Gustav hemma hos mormor och leker med moster Martina. Simon är här hemma och väntar på kusin William ska komma så ska dom va ute och leka. Så fint väder de är ute, riktigt vårväder =)
Idag ska vi grilla hos mamma. De ska bli riktigt gott. Börjar suga lite i magen efter grillat nu :P

Nästa vecka ska jag och Per åka till Fensbol, de ska vara crusing i Torsby som vi ska åka. Sen på onsdag ska bilen iväg och grjejas lite med. Så kort på de och vad de är visas sig på onsdag kväll.

I torsdags när vi skulle till Borlänge så självklart glömde jag min plånbok hemma så de blev inge röda byxor. Men får se om jag hinner fixa de innan helgen. Skulle vilja ha dom på mig på lördag. Men med min tur hittar jag väl ett par som duger i höst.

Nu ska jag greja lite snabbt här inne innan de blir att kratta igen.

Kram Sara

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara

Hej! Jag heter Sara och är 29 år och jag har tre barn -02, -06,-08. Maj 2011 träffade jag Per. Så nu har vi köpt hus som kommer renoveras, allt i sin takt. Men vi har 1000 idér om hur de ska bli. Så de blir ju skrivet mycket om barnen och huset. Kram Sara

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela