Sara Sjödin

Follow your dreams!!

Kväller

Publicerad 2012-04-15 21:53:03 i Allmänt,

jaha... då va de snart dags att lägga sig. Sitter och trycker i mig jordnötsringar just nu, gott är de men imorgon börjar dagen nyttig.

Idag va vi ute en sväng, sen va hyresvärdarna här och fixade nya ventilationer till oss :) sen hade vi Ellen hemma en sväng. Barnen va jättesnälla mot henne. Hanna och Gustav skulle byta blöja och pussa på henne hela tiden. Märks att Simon är stor nu. De är bara lite pet och prat med Ellen sen är Simon nöjd med sin stund med henne. Sen va vi ute och gick en sväng sen när vi kom in så åt hon lite sen fick hon ny blöja sen gjorde vi iordning henne så Linda inte behövde jäkta till sitt möte som dom skulle iväg på. Så William blev kvar här och lekte. Sen skulle barnen ut och plocka blommor. Så jag fick en glassbytta med blommor.

Nu ska jag vara lite social med Per innan ögonen vill ha mörker.

Natti natt!!

Kram Sara

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara

Hej! Jag heter Sara och är 29 år och jag har tre barn -02, -06,-08. Maj 2011 träffade jag Per. Så nu har vi köpt hus som kommer renoveras, allt i sin takt. Men vi har 1000 idér om hur de ska bli. Så de blir ju skrivet mycket om barnen och huset. Kram Sara

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela