Sara Sjödin

Follow your dreams!!

Hur svårt kan de vara???

Publicerad 2012-04-26 16:02:42 i Allmänt,

Har nu letat och letat efter ett par röd byxor... hittar inga. Dom jag hittade förut finns inte någonstans. Idag blir de iaf en kupolenvända så hoppas jag hittar några då. Jag tycker inte om rött så värst mycket men nu älskar jag röda byxor. Jo jag vet, jag är knäpp.

Snart kommer älskligen hem, då är vi bjudna på mat hos min mamma. Även min storasyster med familj kommer oxå. Och imorgon kommer mina knoddar hem, ska bli så skönt att dom kommer. Sen hoppas jag att Simons glasögon oxå kommer imorgon. De kommer nog bli en helt ny värld för honom nu när han är översynt.

Har iaf tänkt att baka, fick en bakmaskin utav mamma. Så de blir nog både bullar och matbröd. Och jag skulle nog kunna tänka mig att de blir någon småkaka och. Kolakakordegen är så himla god, skulle kunna äta upp en hel bunke bara med degen.

Nä, får slänga in lite tvätt i maskinen så den tråkig högen försvinner någongång.

Ha en trevlig kväll!!
Kram Sara

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara

Hej! Jag heter Sara och är 29 år och jag har tre barn -02, -06,-08. Maj 2011 träffade jag Per. Så nu har vi köpt hus som kommer renoveras, allt i sin takt. Men vi har 1000 idér om hur de ska bli. Så de blir ju skrivet mycket om barnen och huset. Kram Sara

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela